Japp jag har smitit från min bloggplikt!!

Men börjar bli lite sugen igen. Kan det vara våren tro? eller att jag efter dryga 7 månaders träningsförbud är välkommen "in i ringen" igen?

Kan vara en kombination.  Jag tänkte att den dagen jag äntligen får träna kommer jag träna tills ja däckar på plats *skratt*
Men jag har inte vart så brutalt taggad, vilket nog är bra för min kropp att få börja lugnt och fint igen,
Det mest jobbiga var nog att inse hur mycket muskler som har gått upp i rök. =(

Eftersom jag inte kunnat träna och ätit en medicin som påverkar muskler och leder ligger min rejält skadade/stukade (i september) fot också efter i rehab-träningen. Nu är jag tillbaka på mattan så nu KÖR VI!

Har planer på att göra om bloggens design och upplägg nu när jag gör "comeback" i bloggsfären. Vi får se vad det blir. =)

Igår vart det ett rejält ben-pass på gymmet iaf! Har inte ont idag men benen känns matta och lite livlösa så trötta är de iaf.

Over and out // Smitaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0