Fyller år nu igen!

Och ser i vanlig ordning inte fram emot det.
Så jag ägnar mig åt drömmande och önskande.

Sen jul önskelistan har det inte hänt så mycket. Skorna jag ville ha är dock mina nu =)

  • SWAROWSKI Crystalline; Vitvin, Champange och Coctailglas! *vackrast*  hittade dem förstagången på ett kryssningsfartyg i karibien sen dess är jag kär kär kär. Fastnade även på Bibloteksgatans S butik i vintras och efter dryga 5minuters granskande, vridande och försiktiga vändningar lämnade jag motvilligt tillbaka glaset till personalen.

 

 

  • Swarowski penna white pearl skulle kunna bli en ny kär vänn i vardagen
    Kitchen Aid Köksmaskin  Denna allt i allo i vitt skulle vara kärlek i mitt kök. och som vit även matcha min andra kökskärlek, Espressomaskinen om den gick i vitt, säljs i massor av färger tex Rosa, Lime, röd, svart.
  • Iphone vill jag nog se vad som kommer i sommar men jag vill fortfarande ha en.
  • Dammsugare  japp samma som i julas, jag är inte kompis med den jag har.
  • Makeup Store presentkort  Skulle ju vara trevligt.
  • Klocka Står kvar på listan från i julas även det.

 


Kommentarer
Postat av: to satans daughter :)

HAPPY BIRTHDAY BABE Mwah.....

2010-06-04 @ 19:19:21
Postat av: ANNA

Hej! Googlade om halsbandet 'somebodys darling' och fick upp ett inlägg du skrivit - jag söker vilket märke det var om du kommer ihåg?

2010-06-24 @ 10:41:39
URL: http://lelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0