Jul Jul jul

Vi brukar inte ha något större julfirande i min familj men jag tycker julafton blev riktigt mysig iår.
Morgonen började med att jag o Fredrik åt frukost (lr ja drack kaffe och han åt frukost) o bytte
julklappar med varandra.
Jag fick en jättemysig Peak performance tröja, en rosa. Jättesöt.

Sen vartjag avsläppt hos några vänner i Hornstull.
Vi har ätit julfrukost ihop förrut och det är en supermysig tradition!

Efter frukost åkte jag och mamma och hämtade up mormor. Sen hem till mamma för lunch.
Efter kalle (som jag inte sett sen jag var 5) så hämta pappa mig och vi åkte hem till mig på söder.
Vi riggade upp filmkameran och satt och kollade på filmer från när jag var liten. Min familj hade ju filmkamera väldigt tidigt och vi har rest otroligt mycke.
Det var jättekul att se och vi åt lite julmat och hade trevligt.



Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Kul att du gillar skorna! Jag köpte dom i Gallerian inne på FootLocker :) Så kolla där :)

2010-01-29 @ 00:06:15
URL: http://sarilee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0