Nu är det jul igen!!

Det var nästan 1 år sen jag slutade blogga nu, tänkte ta upp den i somras men hade ingen riktig lust. En dag kommer jag nog ta upp bloggen igen, på något vis.

Hur året har vart kanske jag sammanfattar i nått inlägg vid ett senare tillfälle. Idag när jag satt och sökte "julfilmer" och fick en påminnelse om att förnya domänen vicktoria.com i inboxen, slog mig tanken att skriva ett inlägg om årets bästa julfilmer.
En topplista heltenkelt!

Sen kom jag fram till att jag har jobb att göra klart under helgen, ett ihopbyggt men icke dekorerat pepparkakshus att ta tag i, mandelmassa, choklad, sprit, och nougat i kylen som väntar och knäck som ska chokladdoppas, tvätt i torktumlaren som ska vikas och en vittvätt med sängkläder som ska tvättas. (skar mig på Julstjärnan när den ramlade ner (läs: Den bet mig!!! i handen!)såret gick upp när jag sov o mitt vita påslakan vart kossafäckigt med rödbruna torkade fläckar och min hand matchande färg. Sen skulle jag nog vilja se en av de där filmerna som jag tänkte skriva om nån kväll också. Så när jag ska ha tid att skriva något mer än detta random 2 minuters inlägg, det vet jag inte!

Om jag skulle få tid, nåndag, tänkte jag berätta att jag ska till thailand över nyår! Ska bli galet skönt!

Over and out /// Vicktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0