Nya Kompaktkameror - Nikon Coolpix S70 eller S640?

Hann tvätta både vitt & svart igår, var nämligen alderless för uppskruvad för att sova.
Så ikväll väntar givetvis "Tvättvikning"...oundvikligt måste.
Blir nog ingen träning idag jag har ont lite här o var o kroppen känns seg.


Nikon Coolpix S70 & S640
 
Dagens To do:
- Vika tvätt
- Hämta resväska från förrådet
- Åka och titta på Kamera
- Titta efter nya skor både till gym och jogging.
- En liten promenix ( ja lite måste man ju ändå röra sig)

Är lite nyfiken på Nikon Coolpix s70 och s640
Gillar Nikons kameror. Pappa har S630 som funkar finfint med bra bildkvalite.
Har tidigare ägt ett par Sony-kompakt T-modeller men de har haft urusel skärpa men de
kan få ett plus för displayen och designen men inte mer.

Någon som har förslag på bra kompaktkameror?
Den får gärna ha Hd-inspelning men de är inte det viktigaste. Bildkvaliten kommer först!
Även minst 4x i optisk zoom önskas?!

Kan S70 eg va så bra? hur funkar det? Den är så liten och allt får plats där i? S640 åker ju ut vid start
men vad jag kan se gör inte s70 det? Magic? Hjälp mig!

Ha en toppen dag! // Vicktoria



Kommentarer
Postat av: Lene

Båda verka jättebra jag vill också ha en!

2009-09-04 @ 15:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0