Träna i klänning? Sandhamn i helgen? Cypern strax efter =)


Mitt senaste träningspass var ett väldigt kort men ganska intensivt pass.
Efter ett restaurang i smögen tog jag rundvandringen på hotellet och hittade gymmet!
Eftersom ja oftast blir rastlös eller som vissa i min omgivning uttrycker det på ett skämtsamt sätt
"adhd-anfall" så kunde jag inte låta bli att gå loss på vikterna.
Tur att ingen såg mig, jag hade nämligen klänning och massa smycken, halsband/armband på mig.
Och NU är det dags för träning på riktigt i träningskläder igen.

Sen blir det hem och steka kyckling till min sallad, packa upp och tvätta!
Snart är det nämligen dags att hämta upp den andra väskan och packa för 2veckor på cypern.
Åker på måndag 7/9 och Isabelle tar som vanligt hand om ödla och lägenhet.

Men änsålänge kan allt hända..det kommer en helg...blir det sista helgen till sjöss måntro?
Isf får det ju bli en sväng till Sandhamn om vädret håller i sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0