Torsdag kväll =)

Mitt soffbord består av ett berg av vikta kläder.
Rent o fint men allt ska ju placeras på dess rätta plats.
(och alla saker har ju inte någon plats) Det får bli morgondagens mission.
Kameran är svår bestämd men jag håller nog kvar vid de 2 alternativen
jag skrev om tidigare. Dock hinner jag väll inte få med någon till Cypern
eftersom jag åker på MÅNDAG =) *happy vicki*

Stod i det längsta i startgroparna till gymmet men kände mig både lite matt,
ett knä som knakar så jag blir rädd och hoppar till
(ja mitt knä skrämmer slag på mig) och så har jag en sån gullig liten
mys-muskelknut under höger skulderblad så jag gav tillslut upp
tanken att röra på mig.

Kyckling i ugn vart det och matlådor till Jobbet imorgon är fixat och klart.

Dagens To do:
- Vika tvätt
- Hämta resväska från förrådet
- Åka och titta på Kamera
- Titta efter nya skor både till gym och jogging.

- En liten promenix ( ja lite måste man ju ändå röra sig) <-----nejnej så vart det faktiskt inte *lat*

Nu blir de sova för imorgon är det upp igen o jobba vid 07.

Natti natti!!


Kommentarer
Postat av: Christer Håkansson

Ursäkta om jag skriver till dig via kommentar, men jag hittar ingen mejl till dig.



Kollar igenom lite Södermalms bloggar och du är en av dom som sticker ut och är intressant med din life body and soul inriktning.



Jag jobbar som projketledare för Södermalms egna webbTV station www.sodertv.se som hade premiär 1 sept. Vi söker en mångfald av intressanta person på Södermalm som skulle vilja videblogga på SöderTV. Finns intresse så har du fria händer att videblogga om vad som helst, gärna utifrån dig och din relation till södermalm: dina smultronställen på Söder, favoritrestauranger, dåligt och bra på söder etc



Det viktigaste är dock att du bor på Söder och göra en intressant videoblogg om dig själv.



Hör av dig om intresse finns



Mvh Christer Håkansson



[email protected]

2009-09-08 @ 21:31:07
URL: http://södertv.se
Postat av: Alexandra

Jättetrevlig blogg. Gullig höna och skitsnygg väska.

2009-09-14 @ 17:13:22
URL: http://alexandrasdesign.bloggagratis.se
Postat av: monia ♥ att leva med jävulen

hej :) jag har ett tips till dig, en sida där man samlar poäng och får hem biobiljetter och presentkort direkt hem i brevlådan. HELT GRATIS :) Låter inte helt fel va? Just nu pågår också en tävling på sidan om en sprillans ny Laptop. Bli medlem på den här länken och börja samla poäng du också!



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=111641



är du inte intresserad skulle jag uppskatta om du registrera dig för min skull, jag får ju poäng för varje värvad :) Så gör mig glad och registrera dig, tack på förhand :)

2009-10-23 @ 00:42:42
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0