Saknar Cypern!

Alla glada människor, alla skämt, alla leende ansiken och trevliga stunder förgyllde min semester såå mycket även om jag fick gå på kryckor från morgonen dag 2. Alla dessa människor gjorde att jag höll mig flytande..hur jobbigt och ont det än gjorde i foten och händerna så gjorde dem mig mycket gladare så jag orkade kämpa vidare lite till.

Här hemma är det anorlunda, jag får klara mig själv..utan skoj o skratt skämt och frågor om hur det är med foten. Här hemma är allt jobbigt och tungt och jag känner mig ensammast i världen. Jag handlade en Kesoburk och en apelsin i affären idag och de kändes som de vägde bly när jag hoppade hem med frukt o keso i min väska.

Väskan har jag för övrigt fått i en klädaffär. Köpte en BENCH tröja och fick en BENCH väska av hon i kassan. *glad* den är som gjord för en liten kryckis som mig.

Tack snälla tjejen i LONDON Clothing butiken i Aiya Napa.

Over and out // Kryckis som inte gilla att komma hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0