Repris av ragg i skoaffär?

Igår besökte jag åter igen en skoaffär. Känner mig trött o lite glåmig efter jobbet.
Jag provar mitt första par skor och vips dyker det upp en kille bakom mig med
kommentaren " De där passar dig"
Sedan medan jag provade ett par till pratade han om att vi kunde ta en fika efter sko-
besöket och bounda över våra nyköpta skor. Jag försökte prata bort det.
Jag var i skoaffären ca 30min och det var han med, på stolen bredvik hela tiden *skratt*
Jag köpte skorna och påväg ut undrar han om vi inte kan gå och ta en öl?

Jag sa att jag hade brottom (till mataffären och hem och däcka i soffan hihi, mycket brottom)
och skyndade iväg till mataffären. Vad gör alla killar runt skoaffärerna?

Kanske är det, det nya 5 i 3 ragget som tidigare lagts i ny lokal (skoaffär).
*skratt*

Nu ska jag se över lite prylar till resan. Åker på måndag *längta längta*

// Vicktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0