Önskelista; Matkasse till handikappad Vickistjej

Igår lyckades jag släpa hem,  EN apelsin och EN burk keso. Jag hade kunnat sätta pengar
på att apelsinen ökade minst 4kg i vikt samma sekund den hanade i väskan!

Idag har mamma sagt att hon KANSKE kan handla åt mig.
Såå vad önskar jag mig då?


Min Önskelista:

  • ÄGG - En Stor kartong med Large ägg
  • Cashewnötter - Naturella i påse och/eller kartong (inga lösvikt!)
  • Äpple(Royal gala lr Red delicious) och Päron (gråa lr conference) Att de är hårda är ett krav.
  • Kesella Lätt
  • Kaffe Gevalia lr ILLY Espresso - Hela bönor
  • Äpelmos osötad
  • Avokadoolja
  • Rosa diskhandskar (färgen är viktig!)

Ödlans Önskelista:

  • Zucchini
  • Ruccola


Over and out // Kryckis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0