Obs fotbild! - Fotstatus 2veckor efter stukning

Tänkte inte lägga ut en bild på min tjocka klumpfot men kan inte riktigt låta bli trots att jag själv ogillar fötter. Tyckte den var ganska harmlös i litet format och den hade hunnit läka det värsta.
Här är fossing 2 VECKOR EFTER stukningen.


35an som vart en 39a (hälen är så blå att det såg ut som den fattades på bilden men den är där! *lovar*)
(ja med nöd o näppe fick den plats i mammas 38a men då var det jäkligt
tight o inte skön alls kan jag lova.

Det är blått ända upp till knät och musklerna från lår och ner är skapligt ömma.

Nu har jag pratat nog om min fot, men ett inlägg var den juh värd iaf ;)
Ursäktar känsliga läsare men ja kunde inte låta bli.

/ Miss Babyfoot

Kommentarer
Postat av: Jenny Svensson

OJ! AJJ! Jösses vad stor den är!! Eller liten..men vad tjock! Det måste gjort skitont, hur är det nu? fortfarande på kryckor? kan du gå? handla?

// Jenny

2009-09-30 @ 12:23:15
Postat av: Gian

aj som fan! Det där såg inte skönt ut!

2009-09-30 @ 12:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0