Mördande dejt?


Idag när jag var ute o promenixade i min snyggaste outfit, svarta uttvättade mjukisbyxor
och en tröja som var alderless för varm när solen kom fram , hörlurarna i o musiken på.
Kände mig svettig och riktigt ful. Gick o tittade ner i marken, och slank diskret (trode ja iaf?)
in i en skoaffär. 

Jag hinner inte mer än 1meter in i butiken innan en kille ropar på mig. Han står i dörröppningen,
jag hade tagit ut hörlurarna nu men vart ändå lite förvånad att han tilltalade mig
(jag trode ju att jag var osynlig!!)

Dessutom kunde ja inte vid första anblicken bestämma om han ville mörda mig eller något annat.
*skratt* an säger dessutom "kan jag få byta ett par ord med dig när du tittat klart" ?
Jag gissade på att han ville mörda mig!!. tänkte, whops..nu har jag dragit ner nått, gått in i nån, eller ställt till det utan att veta om de. Eftersom ja inte hade fler skor att spana på gjorde jag så.

Då säger han att han vill ta med mig ut på Bio nån dag och att jag är söt! Men vaffan...ja trode ju han ville skälla ut mig? 

Han var nått år äldre än mig tror jag? t-shirt o ett par tatueringar på armen han jag se.
Han måste sett farlig ut lr nått *skratt*  Vet inte exakt hur han såg ut, jag vart så förvånad juh. 
Dessutom har ja inte en anning om vart han såg mig, om det var precis när jag slank in, eller innan?

Nåja...tänk vad fel man kan ha!  men med mitt självförtroende och när man känner sig riktigt ful är man kanske inte berädd på att någon tycker att man är söt o vill se mer av en,  för söt det var det sista jag kände mig!!

Over and out // Vickan-kickan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0