Träning, sallad, cypern, packa upp, packa ner, packa om =)


Snart cypern *längta*


Träningen igår gick bra, hade riktigt bra muskelkontakt genom hela passet.
Var seg o trött när jag gick dit och vart visserligen inte piggare där men trots seg-heten
så vart det ett bra träningspass =)

Orkade dock inte packa upp väskan eller göra någon sallad som jag hade lovat mig själv.
Det vart lite småplock i kylen efter träningen istället. Var varken hungrig eller orkade äta *skratt*
Så jobbigt att tugga ni vet ;)

Okej ja va jättelat när ja kom hem igår men ja får väll packa upp o göra den rackars salladen ikväll
så jobbigt är det ju faktiskt inte. Så ska jag tvätta för det har jag också smitit ifrån.

En promenix skulle va fint och få in oxå för den smet jag från imorse för de ösregnade ju!
Och jag hade ingen lust alls att gå ut i det där..brr.

To do list tills ikväll:
- Göra iordning stor Sallad och kyckling
- Packa upp
- Tvätta
- Promenix lr likvärdig aktivitet

// Vicktoria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0