Jiiha! Törstig som en hjord Kameler...

skulle kunna svepa mitt badkar.
Ni vet lambi reklamen, fåret hamnar i en sjö och schwoop är allt vatten borta, thats me!!

Det vart ingen promenix det vart en joggingtur runt årstaviken.
Senare vart det även ett besök på gymmet Armar & Axlar,
dessutom avslutade jag med 25min x-trainer tills energin tog slut.
Skutta iväg hem, slängde ihop en kycklingsallad, stoppa in mörka kläder i tvätten.
Känner mig ganska mör i kroppen nu så jag sover nog gott inatt =))


Uppdatering:
To do list tills ikväll:
- Göra iordning stor Sallad och kyckling (kycklingen fixar vi imorgon)
- Packa upp
- Tvätta mörkt
- Promenix lr likvärdig aktivitet
- Träning armar & axlar + cardio

Nu sitter jag i sängen o kollar på efterlyst och sen blir det zzz..

Natti natti // Vicktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0