Bjuder pappa på biokväll!


Jag har beslutat mig för att bjuda pappa på bio ikväll.
Han fick välja film och valde "Sommaren med Göran"
Det enda jag begär är att vi åker bil dit och att han hämtar sin potatisgratäng
som står typ 9-10 stora portioner i min kyl och väntar på honom.
- Du tänkte rätt...de finns inte så mycket annat i den kylen!

Igår fick mamma hämta upp mig så åkte vi hem till henne.
Det var underbart att slippa ut från lägenheten.
Eftersom mina händer fortfarande gör ont är det svårt att
gå någonstanns med kryckorna. Ja..foten kan jag förståss
inte heller gå på än.

Morgonen den 9e oktober stukade jag fossingen riktigt ordentligt och
åkte ambulans till sjukhuset nere på Cypern.
Idag är det den 29e och alltså 20 dagar på kryckor och
hur i HELA FRIDENS NAMN kan de fortfarande göra så jäkla ONT?!

Over and out // Vicktoria alias Kryckis

- Denna ska vi se.



Kommentarer
Postat av: Emilia

Har du röntgat foten? Om det inte är någon fraktur så är väl det enda sättet att bli av med smärta och stelhet, och att få tillbaka funktionen att smärtlindra tillräckligt för att kunna använda foten så mycket som möjligt?

2009-10-07 @ 15:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0