Tävling!

Idag är det "Fetaostens dag" för 3dje året sen Fontana introducerade den. 

Tävlingen går ut på att att skicka ert bästa medelhavsrecept till mig.
Den om skickar in det bästa receptet vinner en kokbok.
Ni skickar era recept till mig på: [email protected] i ämnesraden skriver du "Fetaost".
Du får gärna skriva en motivering till varför just du och ditt recept ska vinna.
Jag behöver ditt svar innan Torsdag den 22/10 18.00
Kokboken du kan vinna är denna: "Mauros Kök" med goda recept på Grekisk mat.


Vad väntar du på? Skicka in ditt recept nu!

Ha en toppen torsdag // Vicktoria

Kommentarer
Postat av: Emma Landrin

Nu har jag skickat ett supergott recept till dig!

// Emma

2009-10-15 @ 13:47:08
Postat av: Jenny Svensson

Jag har också skickat in nu! Kul att du har tävling på din blogg, de vill vi se mer av!

2009-10-15 @ 14:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0