Dagdrömmar om träning och Hy-pro!

Jag tänker på träning större delen av dygnet just nu. Vill så gärna. Men eftersom foten är trasig och båda händerna är milt sagt känsliga så går det ju inte. =/

Men om händerna plötsligt skulle bli bättre, hur knäppt är det att stylta in på gymmet på kryckor?
Kommer jag ses som galen? knäpp? lr bara lite udda?
Jag känner blickarna på mig när jag går ut, folk komenterar "ajaj då",
"stackare de ser inte lätt ut" (när ja går i trappor, vilket är lite av en konst)

Just nu sitter jag och spanar träningsgrejer.
På önskelistan just nu står dessa:
HY-Pro Choconuss
Hy-Pro Vit Choklad

Har inte smakat dessa tidigare men de produkter från hy-pro jag smakat förr har vart goda så jag gissar att de här inte är sämre.

Fick även en Hy-pro Choconuss bar med en tidigare beställning och den var riktigt god *rekomenderas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0