Ännu en helg på kryckor, men det börjar arta sig nu!

Igår gick jag en 1h promenad på krycksen, sen vart de stilla hemma resten av kvällen
*ont i handlederna o händerna*  Tanken var o kolla på någon film o äta lite Ahlgrensbilar som ja fått av Marcus.
En kille som vet hur man piggar upp en skadad eller sjuk flicka. (för ett par månader sen fick jag min Voodoll- Healthgirl  av honom) TACK Marcus för bägge! 

Min VooDoll- Healthgirl  http://vicktoria.com/2009/may/voodoo-hjalp-health-girl.html

Fredagkvällen gick i telefonens tecken och det vart ingen film för min del. Destomera telefontid.
Pratade i telefon från 22 till runt 3 på natten. Mobilen sa upp sig i halvtid men det åtgärdades snabbt =)
Det var länge sen jag satt i telefon så länge men pratar man med roliga människor så flyger tiden iväg.

Idag har jag:

[x]  Duschat
[x]  Matat Ödlan
[x]  Tvättat 2 maskiner tvätt (en svart o en vit)
[x]  Ätit frukost ute i solen
[x]  Sökt Panel-Gardiner till sovrummet på internet  (Kom gärna med förslag på fina gardiner!!)
[x]  Skrivit Handlingslista ( Jag har ingenting i mitt kylskåp! Inte ens mjölk till kaffet, det e illa!)

Pappa kommer o hämtar mig snart och då ska vi åka och titta på gardiner och handla mat
som jag inte riktigt kan göra själv när jag går på kryckor.

Ska göra idag:
[x]  Shoppa Gardiner & Mat med pappa.
[x]  Laga middag
[x]  Bada ödlan
[x]  Städa ödlis terrarium

Får vänta till imorgon:
[ ]  Testa gardinerna


Annars har jag inte så mycket planer för dagen. Ikväll gissar jag på att de kan bli lite fotboll dock ;)



Ha en bra dag allihoppa! // Vicktoria ("Kryckis")

Kommentarer
Postat av: Johanna Dunerfeldt

Jag undrar om du skulle vara intresserad att ta del av en pressrelease i ämnet hälsa. Du får gärna maila oss din mail adress om du är intresserad.

Med vänlig hälsning

Johanna



2009-10-12 @ 15:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0