Trött som en klubbad säl, törstig som en flock kameler!

Sådär trött som han på bilden känner jag mig!
Den här rackarn låg o snarka på en båtramp i, Uruguay- Punta del este
där jag var i vintras. En riktig bjässe!


Helgen har förvisso vart lugn och mysig, kvällarna har vart film, lite godis o mys.
Träning på gymmet, både fredag och lördag och andra aktiviteter på dagarna.
Träffade 2 killkompisar på gymmet som ja inte sett på länge. Trevligt! 
Även om det kanske inte blivit så mycket sömn.
Vaknade rastlös o pigg som attans imorse. Men frammåt eftermiddagen började jag segna till och nu på kvällen
får jag känslan av att jag festat kanon mycket ihelgen och jag har faktiskt kört alkoholfritt hela denna helg.

Är trött som en klubbad säl o törstig som en flock kameler, fryser även som en tropisk ödla på antarktis.
Så vad göra åt detta? Skippa hälsoköret genast o dricka Julmust Light (sista slurken i botten på en flaska)
Cola light 33cl, 2 flaskor vitamin Defence fast fyllda med vatten! te och GLÖGG!! *skratt*
Hittade ett par flaskor i förrådet förra veckan. De är sen förra året och går ut i maj 2010.
Vad, om inte lite glögg kan man få upp värme med =)

När jag fryser (vilker är typ jämt iofs) kan jag göra rätt lustiga saker för o bli varm. Sitta på diskbänken inlindad i en filt
när diskmaskinen går (de blir så varmt där då!!) eller ta en kudde o lägga på golvet vid elementet. Sitta inlindad i en filt
med laptop i knät o mysa med elementet! Jag är inte riktigt klok, jag vet!

Lite lussekatt skulle kanske passa till glöggen men jag brukar inte baka dem förrän första vecka in december.
Glöggen ska man försåss också vänta med, men den värmer så bra!!! =))
Lussekatt är den enda "bull-bakverk" som jag faktiskt gillar. Gillar inga andra bakverk så som kanelbullar, wienerbröd och likande sötsliskigheter. 

Nu ska de göras nytta på min adress. Ha en riktigt nice söndagsmyskväll! Over and out // Vicktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0