Tröttis fixar båten!

Igår kväll vart det en promenad i sjöstaden, i kvällsolen. Så skönt att röra sig och mina vader som började stelna efter löpningen vart gensat mjukare igen. Senare på kvällen fick jag "surprise-besök " i äkta Gevalia-maneer.

Eftersom någon höll mig vaken typ hela natten  (jag skyller på honom som jag alltid gör hehe ) vaknade jag med en fantastisk känsla av att vara BAKIS och den här gången hade du inte ens lurat i mig Bailys!  Men jag hade ju saknat dig så det var det ju värt!=) 

Nåväl..kl 13 ska jag ut till båten och fixa. Att vara båtägare är krävande. Så mycket som ska fixas och det är väldigt ofta kaaalt på våren där ute där vi har båten. Men det är ju så otroligt mysigt att segla när de fina sommardagarna kommer. Skutta runt på småp skärgårdsöar, festaloss i sandhamn och så klart Stockholmsvecksn i visby kan de omöjligt gått någon förbi at jag trivs rätt bra på =) Men som kontrast även de mest natursköna små öarna (som är ultimata att vila upp sig på efter just DEN veckan)

Blir ingen jogging lr gym idag,,måste hinna fixa lite och sen är jag vid båten tills ikväll o jobbar.
Ha en toppen dag!!

// Vicktoria

Kommentarer
Postat av: Jonathan Cox

Duktiga Vickan!



Så bra tjej som orkar jobba, laga mat, baka brød och fixa med båten! :D En stor eloge till dig!



Din kvællspromenad læt riktigt skøn... På morgnarna nær det ær fint væder och jag ær ute på min powerwalk 05:30 ær det underbart! Jag går længs vattnet och ser solen gå upp øver Stavangerfjorden, fåglarna børjar kvittra i takt till min skøna ambient musik som jag spelar i lurarna och jag ær den enda som ær ute... Quality time! :)

2009-05-14 @ 16:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0