Solskensjobb, för Tigerräks/Scampi freak x 2



Idag har jag jobbat utomhus. Laptop och diverse grejer fick följa med ut på Lunch, so varade till middag ungefär *skratt*
Fick solbränna på köpet och en riktigt avkopplande och effektiv dag. Började dagen med en kort promenad och avslutade den med Thaimat från Phuket island i sjöstaden vid 20.30 och ni kan väll inte tro att det vart tigerräkor igen? Hopplöst fall lilla Vickan som inte kan låta bli. Högg den på take away o åt hemma. Strökollade lite på tvn som sällskap men de var sjukt trisst så det vart en ca 5km promenad runt på söder efter maten. Riktigt skönt =)))

Phuket Island har jag ätit på TVÅ ggr senaste veckan, och båda ggr var maten jättegod (jag försöker låtsas att de inte finns en uns glutamat i maten iaf ;) Tänker absolut inte fråga om jag har rätt för ja tänker äta där fler ggr!! Hehe.

På Phuket Island har jag provat en rätt som heter Phuket Ocean (jag gissar kommer inte ihåg) med Whiskeymarinerad skaldjursmix och idag en rätt med tigerräkor chili och stark basilika. *gott*

Så här satt jag och jobbade och drog även på mig lite solbränna trots min hudkräm med spf15.


Kommentarer
Postat av: Jonathan Cox

God Morgon Vichelie!



Du kan verkligen konsten att njuta av vardagen vilket ju ær den størsta delen av livet så man får væl kalla dig livjnjutare :) Ett bra exempel før alla att man måste passa på att se det fina man har runtomkring sig nu och inte bara længta till morgondagen.



Kom ihåg gårdagen, tænkk på morgondagen men lev idag! :D

2009-05-26 @ 09:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0