Skåne - Joggingtur & Frukost i solen

Joggingtur i det skånska fina vädret längs den vita vackra stranden , svenska paradiset!!
Vi bode i min Faster o Farbrors sommarhus i Höllviken. Onsdag-Söndag o firade även valborg där.
En av dagarna cyklade vi ut till falsterbo stranden också.
Åt räkor och köpte champangemarinerad rökt lax på restaurangen där vi satt o njöt ute i solen.

Det är såå fint där och jag trivs jättebra i huset och jag älskar trädgården. Så fort jag vaknar,
ålar jag mig ner från sängen och ut i solskenet på den stora gröna gräsmattan med små söta blommor.
Sover oftast i våningssängen när jag är där...och ALLTID i översängen även om undersängen är tom. Jag trivs där uppe!
Även på tex finlandsbåtar förbarmar jag mig mer än gärna över en övervåningssäng när alla bråkar om de nedre. =)

Frukost ute på gräsmattan:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0