Morgonjogging o Proteingrötfrukost

 Efter många månader av sne rygg, sne höft o ont ont ont, så är det bättre *tadaa* tror att solen rätar ut mig..jag liksom sträcker mig mot den precis som blommorna gör!!  Dagens joggingtur runt årstaviken resulterade i följande bilder:

- En sällskapssjuk Ankis som inte alls var rädd för varken mig eller kameran.
   Han var inställd att få sitta i knät på mig!


 - Looking goood!! Palmer, uteservering, vatten. Rätt koncept!!


   Och avslutades enligt standarsprocedur: 
 -  Proteingröt med Pumpa, Solrosfrö äpple, blåbär och Gojibär. Jobba ute är min melodi!  *love it*

   Funderar om jag ska slå ihjäl min redan ömmande kropp på gymmet i eftermiddag då jag troligtvis inte 
   kommer dit varken lördag eller söndag eftersom jag ska ut till Daniel och Sofies ställe  på Rådmansö!

Kommentarer
Postat av: Emma Landrin

Sååå nice frukost!

2009-05-12 @ 23:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0