Morgonjogging, Lunch och jobb från uteservering i solen!




Jag har inte kunnat springa ordentligt, på riktigt i år alls. Jag har små joggat, fått ont här o där och Astmaflåsande i klass med något som är döende.

Idag satt den. Jag provade ett par andra skor då ja tror mina Nike låser foten lite fel för löpning.
Iaf för MINA fötter. Gå funkar utmärkt men inte springa. Jag kan jogga på stället i dem men
försöker ja ta mig frammåt gör de ont i hela underbenen.

Men som sagt. Andra skor och ut i skogen och de gick över förväntan! Jag tog mig fram bra och de enda som hindrar mig från att ge allt är att jag inte kan syresätta kroppen eftersom ja inte får luft. Dags att boka in en ny spirometri undersökning för att se om de går att göra något åt det eller underlätta andningen.

Men trots att jag fortfarande inte hittar mina tränings(adrenalin)kickar så börjar jag bli redo att JAGA dem iaf.
Svårt att hålla motivationen uppe när man inte får det man vill men minnesbilderna och minneskänslor av adrenalinkickar ala "IM ON TO OF THE WORLD" är ändå det som fortfarande ger mig motivation.

Jag ska lyckas och så är det bara, det finns inga men! Adrenalinkicken ska bli min!

Nu fortsätter jag dagen på en ute servering med laptop och faktiskt...dagen till ära, ingen tigerräk-sallad utan ett BBQ glace:at fläskfile  grillspett med 3 olika såser, hemmagjord råriven coleslaw som inte var allt för fettig och geggig alls och stora potatisklyftor. Kött en yoghurtsås och salladsbuffén som ingår i lunchen vart min kombination och jag smakade även på coleslaw som var riktigt god för att vara coleslaw som jag egentligen inte tycker om *skratt*

Sitter o registrerar bostäder i sfd på bilden och är därför lite frånvarande.
Trevlig & Solig Helg!!  // Vicktoria

Kommentarer
Postat av: Jonathan Cox

Känner verkligen igen den där känslan! Även fast man inte kan ge 110% så kan man vara ute på en powerwalk och få gåshud över hela kroppen när man lyssnar till musik som man kopplar till ett adrenalinflödande träningsminne... En dag är vi båda tillbaka Vichelie!



Så bra att du bjuder på bilder av dig själv, alltid välkommet! Kram J :)

2009-06-01 @ 17:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0