Jobb i solsken med Tigersallad-smaskens!

Gårdagens arbetsplats på uteservering i solen var så skönt att det vart en repris idag igen.


Min TIGERSALLAD, jaa men visst. Vickan har fått DILLE på scampi o tigerräkor nu.
Det har slagit över totalt. (jag börjar dessutom bli oroväckande Dyr i drift!)
Äter inget annat än maträtter med någontyp av räka/skaldjurs innehåll just nu.
.

Den trevliga personalen och kocken som ser till att jag får dressingen bredvid
ska såklart ha en liten extra komplimang de oxå!

Och om ni tittar på bilden under så fick jag faktiskt en BONUSRÄKA idag *skratt*
Det är plötsligt 5 isället för 4  *glufs*

Illamåendet är inte riktigt över än men vem 17 har ork att bry sig om lite illamående
när det finns så mycket annat trevligt att focusera på?!

Dagen började med en morgonpromenad och borta p västerbron höll jag på att blåsa bort men de var soligt o varmt så det gjorde ju inget. Efter en dag i solen började det mulna på och små regna på kvällen men de blev en liten kort kvällspromenad eftersom ja vart stilla nästan hela dagen hade jag lite överskottsenergi att göra av med,

Natti natti!! // Vicktoria

Kommentarer
Postat av: Jonathan Cox

Haha den kille som blir din man måste verkligen se till att han har ett bra jobb så han kan upprætthålla din matstandard... ;)



Så uppfriskande att læsa att du tænker positivt æven fast du har varit sjuk så længe nu, jag tror att ditt positiva tænkande hjælper mycket till att gøra dig friskare æn vad en negativ mænniska hade varit i ditt stælle.



Jag har verkligen haft problem med att gå ut de senaste morgnarna, det stilla kvækande grodljudet från min Phillips wakeup light kænns som ett flyglarm på morgonen. Hmm måste nkomma i sæng 21:15 før att prka upp 05:15, men snart ær det långhelg så då kan jag gå 3 dar på raken. Ska vi ta en promenad ihop någon dag. Vi kan gå från varandra och møtas på mitten i Oslo... ;)



Kram J

2009-05-27 @ 07:53:39
Postat av: Vicktoria Ågren

Jonathan:

Haha ja jag har svårt för att välja kyckling som jag äter vaaarjedag om de finns typ Tiger på menyn, grrr hehe.

Annars är de ju mest matlådor så jag tror de jämnar ut sig i längden med mat-kontot. Dessutom är jag sjukligt prismedveten. Vet exakt vad allt kostar i alla butiker och märker direkt när någon ädrat priset 1kr. Vet inte hur all prisinformation får plats i mitt minne men jag är imponerad själv =)



Ja jag försöker att alltid tänka possitivt men jag har ännu ett negativt inlägg på G nu faktiskt. Det börjar närma sig jordensundergång som sker 1 gång per år. Vickan kickan har under alla dessa år INTE lärt sig att hantera sin egen födelsedag. Jag HATAR den! Så jag måste nog försöka lära mig att hantera den, förr lr senare. Kanske i år? =))



Grodljud hade nog inte skakat liv i mig på morgonen heller ;)



Är det en utmaning? Var försiktig med vad du säger!! hehe



Kramisar

2009-05-27 @ 11:08:53
URL: http://www.vicktoria.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0