Jag mår illa, jag mår illa *tralla la*

Näe de här är inte kul alls. Har inte sovit en blind inatt. Försökte allt från att vädra, upp o gå runt lite, spikmattor och läsa tidningar..så trött att jag inde kunde koncentrara mig på nånting men så fort ja la huvudet på kudden gick de bara inte!!
Igår drömde jag dessutom mardrömmar. Så 2 dumma nätter i rad nu!

Som om de inte räckte att vakna o inte en muskel i kroppen vill jobba tillräckligt för o få en ur sängen ens. Så vaknar jag med brutalt illamående. Drack ett glasvatten som ligger och väger mellan stanna lr kanske hoppa upp igen. De vll lixom inte åka ner ordentligt. blää =(

Bakade muffins häromdagen som ja tänkte ta med till farmor, vi har bokat sen länge vi ska dit o hälsa på. Jag har inte träffat henne sen innan jul var de nog. Hon äter iaf inte maten på vårdhemmet för den e inge god och har nu gått ner från säkert 80-90 till 45-50kg. Så det blir chokladmuffins som ja smugit in lite nyttigheter i, det smakar dock inget konstigt om dem utan som helt normala kladdkakspuffins ala Nickiz (jag alltså)

Jag förstår bara inte hur ja ska komma dit. Kl är HALV 1,  och jag har lyckats flytta mig från sängen till soffan och rör jag mig kräks jag typ. Vad har ja gjort för o förtjäna det här?? Tog må-illa-piller i går kväll dessutom så ja inte ska må illa på dagen men de verkar inte funka nått vidare. 

Hoppas de går över snart *hoppas hoppas*
Och om man får önska en sak till så vill ja gärna bli lite piggare!  *skratt*

Och JO, Jag var bara HEMMA igår och mår alltså inte såhär pga av att jag festat lr så för det har jag INTE.


over and out // Vicktoria

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

naw min lilla älskling..

Jag vet hur det känns... ligger i släkten tror jag haha



Hatar att må illa men vet du :D jag har ng klarat mig typ 3 dagar utan att må illa :D REKORD !! haha

2009-05-26 @ 00:20:05
Postat av: Vicktoria Ågren

Lillasyster: Ja de är sjukt jobbigt. Stackars oss!! Hihi

2009-05-26 @ 01:19:40
URL: http://www.vicktoria.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0