Jag är såå BORTSKÄMD! =)))

Idag kom goodie kartongen från Fitnessdirekt.se med massa träningsgodis och massa bonus produkter.
Och nu har jag just klämt i mig en, ja gissa vad?? Cesarsallad med Tigerräkor IGEN! Sitter i solen och jobbar på en uteservering vid vattnet och det kan inte bli bättre...lr jo de kunde sluta blåsa i mina papper men jag inser att jag är lite väl girig om jag ber om detta oxå *skratt*

Uppdaterar med bilder från Goodiekartongen alá fitnessdirekt.se  när jag kommer hem ikväll!

Man får passa på när tillfällen ges, för annars går man bet på de ljusaste stunderna här i livet och nu ska jag jobba vidare och njuta. Nytta och nöje i ett är sååå bra. Man känner sig effektiv och njuter av livet på samma gång.

Han med en liten promenad imorse oxå *skönt*

Hörs ikväll bloggisar // Vicktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0