I en annan värld...långt från den vi normalt sett lever i, är jag när jag tränar.

På förmiddagens joggingtur runt årstaviken var det 7 personer som pratade med mig och hejjade på mig.
Jag vet inte om det var någon jag kände? men inte kände igen? eller är det bara att folk är pratglada? har sett mig springa där förr? Gamla kunder från Husen jag sålt där jag springer förbi?  Vad är det frågan om?

Jag skulle kunna springa förbi min egen mamma när jag är ute o joggar/springer eller tränar på gymmet. Jag har hög musik och focuserar innåt. Jag är varken trevlig/otrevlig eller medveten om min omgivning. Bara djupt fokuserad i mig själv.

Så...till er fina trevliga sociala människor som hälsar och säger något till mig när jag springer förb, Jag hör er inte! Jag menar inte att vara otrevlig och nonchalant alls!! Jag är bara....inte där!

Run with me, eller låt bli!   - 9km vart det imorse och nu bär det av till gymmet

Årstavikens "syns, men när jag springer...finns jag inte" .

// Vicktoria


Kommentarer
Postat av: Jonathan Cox

Haha så kul att det stændigt dyker upp saker hos dig som jag kænner igen i mig sjælv :)



Nær jag trænar går jag in i en trans dær det bara ær træningen som gæller. På gymet har jag kepsen nere øver øgonbrynen och luvan uppfælld med skøn housemusik i lurarna, favoriten ær dock darktrancebandet Dark Soho, skivan Combustion ær den bæsta træningsmusiken som finns, den borde du prova!



Førr i tiden var jag alltid den mest sociala på gymmen, men det resultarade i att man till slut kænde alla och var tvungen att hælsa och småprata med 20-30 mænniskor innan man kunde børja træna! Så nu på nytt gym ær det bara artighetsfraser med personalen i kassan och min fokus som gæller. Nær jag ær ute och promenerar har jag næstan alltid solglasøgon før att skærma av mig från omværlden, haha många tycker nog jag ær knæpp... :P



Sitter på jobbet och det enda jag kan tænka på ær passet på gymet ikvæll, længtar! :D

2009-05-13 @ 16:09:06
Postat av: Vicktoria Ågren

Jonathan: My partner in crime!



Solglasögon och keps är 2 riktigt viktiga accessoarer! Precis som lurarna alltid sitter i öronen och hur fullt gymmet än må vara så låtsas ens hjärna om att man är alderless ENSAM där =)



Jag kan nog ses som otrevlig ibland när folk försöker prata med mig och jag inte märker det eftersom fokusen är på mig(får liksom tunnelseende) själv och musiken är det enda jag hör. =)



Kul att du läser min blogg och JÄTTEKUL att du kommenterade =)



Kramar //Vicktoria

2009-05-13 @ 16:40:27
URL: http://www.vicktoria.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0