Fossing ajj ajj

Efter 3km sa vaderna ifrån ordentligt..lr mer framsidan som benhinnorna ungefär. Vart ostabilt och musklerna stabiliserade inte upp utan lät kroppen ta emot alla stötarna istället. Inte skönt. Tillomed när jag gick gjorde det jätteont. Sen träffade jag en gammal kär vän från mitt förra jobb. Vi stannade o pratade om allt mellan himmel o jord och när jag gick vidare kändes det faktiskt mycket bättre men fortfarande ostabilt. Sista 2km gick det tillomed att små jogga lite. Som man ska, på hälarna. Mitt rygg/höft fel gör ju att jag annas joggar på tårna vilket ser ut som någon slags baywatch imitation där bara den röda räddningsdunken saknas ute i löp-spåret.

Tog mig 9km vändan runt...mer än så var det inte..mest gående. Jag skyller på skorna! De låter "åink åink* varje steg jag tar så jag måste shoppa nya! Ska åka o titta på nya imorgon men det är inte lätt när man är "Babyfoot" och damstorlekarna börjar på 36!!! 36 kan jag ha med dubbla tjocka sockor...och det är kanske inte så ultimat för löpning eller? =)

Search and you shall find.

Igår var det Eurovisionkväll hemma hos mig och vi hade jättemysigt. Killen från norge var duktig och hade utstrålning så han förtjänade att vinna tycker jag. =)

Nu ska jag leta upp när gymmet stänger och sen kanske ja ska sitta o plugga en stund med Magnus, men han skulle också till sitt gym först..

Kram kram // Vicktoria

Kommentarer
Postat av: Jonathan Cox

Ajaj det låter inte kul alls, min stackars lilla proteinshake! Har samma problem men i knæt. Slet av en muskel før två år sedan nær jag stretchade før hårt och jag kan inte springa pga den skadan, vældigt frustreranda. Men det blir powerwalks tills knæt blir bættre...



Køpte faktiskt nya træningsskor før två veckor sedan som jag anvænder knostant till allt jag gør. Asics Gel Kayano 15, helt underbara! Jag har lite øverpronation och behøver mycket dæmpning før knæt så det ær som att gå på moln... Tænkte en sak, ex intersport, løplabbet etc gør ju specialsulor som passar perfekt før just dina føtter, om du sætter in dom i ett par 36:or så kanske dom passar bættre?



Sen ær ett annat tips att kolla ut vilken modell du vill ha och sedan køpa dom från ebay dær det finns små storleker, fransmæn och kineser har væl vældigt små føtter? :P Så længe du køper inom EU så slipper du æven importskatt...



Lycka till med træningen! Kram J :D

2009-05-18 @ 08:21:31
Postat av: Vicktoria Ågren

Jonathan: Har vart på både löplabbet och intersport och ingen av dessa har kunnat ge mig annat än 36or och med sula försvinner stödet bak på hälen oftast. Jag vill inte ha "plattare skor" jag vill ha kortare haha. Högklackat brukar kunna just för att jag har höga fötter och skon sitter fast där men gympaskor glappar väldigt gärna. Men nu har jag kommit på att NK har små Nike skor iaf vilket är glädjande. Nu ska ju löparskor vara lite större också så det funkar jättebra med dem jag köpte.

Köpte Nikes senaste sommarmodell. De är inte så vackra (gråa o gröna) men otroligt lätta o den mest himelska dämpning jag haft på länge. =))

2009-05-19 @ 13:32:10
URL: http://www.vicktoria.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0