Danmark, Köpenhamn 2009

Shoppade loss på min favoritbutik http://www.loegismose.dk/


Kommentarer
Postat av: Jenny Svensson

Finsmakaren aka Lyxtjejen har vart framme igen ser jag. Vad ska du göra av Valrhona Caribé chokladen?



Ser såå gott ut. Är inte det där vinet superdyrt?

2009-05-13 @ 00:00:38
Postat av: Johan GG

Grym blogg, Grym tjej, Grymma ideer, Grym kock, grym vän, you got it all girl!



Jag är otroligt imponerad av bloggen, imorgon ska jag göra din proteingröt. Jenny här ovan äter din proteingröt varje dag hörde jag av Sanna!





2009-05-13 @ 00:03:15
Postat av: Johan GG

Grym blogg, Grym tjej, Grymma ideer, Grym kock, grym vän, you got it all girl!



Jag är otroligt imponerad av bloggen, imorgon ska jag göra din proteingröt. Jenny här ovan äter din proteingröt varje dag hörde jag av Sanna!





2009-05-13 @ 00:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0