Träning, Sol, Proteingröt & Jordgubbar! *smask*

Hej hopp!
Än så länge har jag snäääppet mer livsglädje idag än de senaste veckorna. Kan de va solen tro?
Avslutade promenaden med en Kaffe från "Espresso House" , tog med den ut i solen tillsammans med en tidning (metro o city) tar alltid båda, då kan man sitta på den ena o läsa den andra. Sen växlar man ;)  Men de blåste lite för mycket så jag drack upp min kaffe o begav mig tillbaka. Väl inne rörde jag ihop "Proteingröt" dvs..gröt fast man rör ner en äggvita i slutet. (så den får koka in i gröten och absolut inte vara rå!)
blandade i ett halvt äpple o kanel också. *Gott* Som efterätt vart det 2st jätte-jordgubbar som faktiskt var över förväntan i smak. =)

Efter frukost vänder jag papper ett tag innan det blir lunchträning.

Styrketräningen gick toppen!! Körde Arm/axel/rygg- pass och armen protesterade med att skaka lite lätt när ja lyfte vattenflaskan till slut. Cardion gick typ ÅT S K O G E N. Jag har alltid haft problem med andningen, just more or less.
Idag var det utan tvekan MORE. Efter 15 min slit på crosstrainern lät jag som en döende astmatiker och gav upp.
Lixom piper lite charmigt när ja andas ut. Gick på gångbandet 15 min till o sen gick jag hem o åt:
Yoghurt med Valio "Keso" , Paulúns (Vanilj/blåbär) Musli, Jordgubbar och Lin,psyillium och solrosfrön *smask*

Eftersom Cardion gick kass och jag är inte helt slut än får de kanske bli en kvällspromenad OM jag orkar lite senare =)
Cardion gick så dåligt så jag är lite besviken på den delen..men en kvällspromenad gör de till 2 promenader idag vilket skulle kännas toppen om jag orkar det. =).. Heja hejja kom igen Vicktoria!! *skratt*

Min "Fighting Spirit" har nog vaknat till liv idag igen. No pain No gain! hihi
Kramisar till er alla!!

// Vicktoria

UPPDATE 22.00
Det vart en till promenad på nästan 1timma, sen duscha och sen har jag bakat 2 sorters bröd sen jag kom hem.          
Nyss ätit spenatsoppa och kyckling. Nu är jag slutkörd och ska lägga mig i sängen och bara myyysa o vänta på att brödet ska bli klart i ugnen. Är jäkligt trött på ett ruggigt skönt sett =))
God nattis!
// Vicktoria

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

haha.. omg va du har varit hurtig idag älskling.

Själv har jag tagit en slomotion promenad och bara ätit frukost hihi..

Miss you bästaste storasyster! Kärlek!

2009-03-31 @ 23:27:45
Postat av: Vicktoria Ågren

Lillasyster: Ja de var en bra dag. Idag var inte riktigt lika. Efter akut taxifärd till bromma på morgonen vart det frukost ute på vishan ;) sen vart jag avlämnad mitt i city och fick vackert (och frivilligt) promenera tillbaka till söder. Skulle ta en kvällspromenad men jag frös och hade verkligen ingen lust. Vi kanske ses imorgon, gumman. Pusselipuss!!

2009-04-01 @ 00:22:46
URL: http://www.vicktoria.com
Postat av: Lillasyster

haha ja jag fick ju höra lite om din lilla hets dag till pappi haha..

ni e så roliga

jaa för jag vill det ! Loveee!

Pussen på dig

2009-04-01 @ 00:24:38
Postat av: Vicktoria

Lillasyster: Ja...kan vara genetiskt du vet ;)

2009-04-01 @ 01:15:14
URL: http://www.vicktoria.com
Postat av: Adde

Hej sötis! den där spenatsoppan ser god ut, kan du skriva hur mkt av alla ingridienser du använde och vad man ska ha med i allt? Ha det fint!!



Här av dig på adnaan[email protected]

2009-04-15 @ 23:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0