Modevisning Vin Mingel och Middag - Grekiska Kolgrillsbaren

 
Efter träningen vart det en promenad till andra sidan södermalm för modevisning, vin och mingel. Sen gick jag och mamma till Grekiska Kolgrillsbaren på Ringvägen och åt lamspett med sallad och tzatziki. Det var jättegott och lagom eftersom vi åt ganska sent också. På modevisningen var de faktiskt rätt varmt ett tag men de tog inte många minuter innan ja frös igen. Jag fick en sån nyckel och mobil band man har om halsen med en hjärt "berlock" på, men ja gav den till mamma sen. Hon sover över hos mig ikväll så hon har precis somnat här och nu ska jag göra iordning för imorgon:

Ladda Kaffebryggaren, Ställa fram koppar, tallrikar, skedar och sånt. Sen ska ja vika lite tvätt o hoppa i till sängs jag med.

Sov så gott!!
// Vicktoria

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Muuums mat ser jag ;)

vem tänkte du å¨när du åt där? ;D

hihi

Love you! Du är bäst!

2009-03-29 @ 23:21:56
Postat av: Vicktoria Ågren

Lillasyster: Dig såklart, agapi mou!

Filakia polla! Sagapo!

2009-03-29 @ 23:49:15
URL: http://www.vicktoria.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0