Miami & New York - December 2008

Miami
Bild 1: Min Travelmate är alltid med
Bild 2: Mina Räkor o pappas stygga hand...han åt en hamburgare oxå...han är inte riktigt så hälsosam som synes.
Bild 3: Goda scampirätter...(i love seafood) och inte så pjåkigt pyntat heller.
Bild 4: Jag o lillgranen som väsnades fruktansvärt, julmusik i ljudsystem som gett ett hifi-freak,  hjärtinfarkt.


.   

New York
Bild 1: Frukost Smoothie på 5th ave. (tjejen är dödligt trött jag hade kunnat somna med pannan i smoothien.)
Bild 2: Juicylådan med min mjukisdress mm...
Bild 3: Juicy Couture - Stone Cameo, Mjukisdress med glittriga stenar på ryggen och  guldig dragkedja fram.
Bild 4: Jag älskar när städpatrullen, kommer på kvällsvisit och levererar gåvor å hotellets vägnar, vin o choklad denna kväll. mmm...Godiva..
     

Miami:  Hotellet låg på stranden men hade även pool. Jag höll mig mest på en solstol på poolterassen men precis kant i kant med stranden så jag kunde ligga och titta på vattnet. Jag är en sån människa som dras till vatten. Vill ha det hellst på gångavstånd.

Vi bilade runt till olika platser men jag måste säga att mest av allt så, pluggade jag faktiskt.
 
I New York ville jag shoppa, hade hela "påpälsningsutrustning alá sverige" med mig (vi skulle ju hem sen) så halsdukar (2) mössa vantar o vinterjackan var redo att ta mig på en shoppingtur...men vad tror ni min pappa hade för kläder? En tunn vår/sommar jacka och det var flera isande minusgrader och snö ute. Men jag kom iväg på shopping dit jag ville och efter att ha lånat ut halsdukar och rotat fram de varmaste tröjorna fick ja även med mig pappa.

Vi åt lunch o drack nått konstigt ekologiskt te på en EKO restaurtang, Sen gick jag med bestämda steg mot VictoriaSecrets butiken med pappa ett par hundra meter bakom, huttrandes...för han ville minsann med.,.även om han vet att han får sitta o vänta bland alla underkläder i iaf 1.5h innan jag botaniserat klart, vridit och vänt på typ ALLA plagg i hela butiken o luktat på alla parfymer,bodysprays och lotions.

Köpte 2 underbara Bh:ar...de har passform som om de va skapade av självaste "Gud" himself...(fast nu när ja tänker på de har han ju inte skapat allting perfekt) men ni förstår va jag menar...Perfekt! =) En helt ny uppsättning trosor fick komma med hem och senare även en mysdress från Juicy i mörkt marinblå med strassstenar  på ryggen av tröjan.

Ett par stövlar slank med ner i en påse när vi hade 2minuter kvar tills flyg-taxin skulle komma...man måste ta vara på tiden väl!

Beachbag: Den svarta bakgrunden är min Laptop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0