I väntan på Blogg.se teknikerna.

Hejhej!
Nu har jag inte kunnat blogga på flera dagar. Inte med bilder...och en blogg utan bilder   
- inte min grej!
De gjorde en uppdatering som resulterade i att jag inte kan ladda upp bilder i bloggen och i väntan på en lösning av problemet så blir det mindre bloggade tills det är löst. Jag har dock ett par inlägg på "Lager" som ni ska få så fort jag kan blogga normalt igen.

I torsdags firade jag (ja VICKTORIA) min namnsdag genom att va hos mamma. Eftersom min styvbror dog på min födelsedag så vart de faktiskt mer firande av namnsdagen än 25årsdagen.

Vi köpte mat (lamfilé och rotsaker som vi gjorde i ugn) och MASSOR av godis. Både vanligt o naturgodis!  Min mamma shoppar alltid godis 1kilo/st påsar!  ( jag ska visa er bilderna på det sen) På fredagen var vi båda lediga och åkte runt o titta i affärer. På Stadium tyckte hon att jag skulle titta på gympaskor som tål väta. Och de gjorde jag. Hittade ett par 36or som såg okej ut (de flesta såg hemska ut!!) och med 2-3par strumpor i dem passade de utmärkt. (jag har 34-35 i skor)
Så mamma köpte dem i pressent åt mig =) Visst e hon snäll! Hon vill alltid att jag ska komma o gå med henne på lunchen och jag sägr alltid "Njaaa jag går till gymmet, det är så blött o blaskigt ute, jag blir blöt om fötterna!" Men nu har jag inget o gnälla på nästa gång hon ringer! =)
Tack för skor o mysig kväll Mamma och ha det TOPPEN i Alperna!


// Vicktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0