Tränings Önskelista

Här kommer en lista på träningsrelaterade saker jag önskar mig:

Inte rent träningsrelaterat men en av de högsta önskningarna är denna:
Bikini Ed Hardy - Love kills Slowly
www.nelly.se
 

Silva Connected Ex3 
www.silva.se



Kläder:
www.betterbodies.se



 Kosttillskott:
 

  • HY-Pro Chocko Nuss
  • Hy-Pro White chocklate
  • Hypro delux Blåbär/vanilj
  • Thermo speed
  • BCAA


Denna skulle va kul att testa o se vad 3års fortkning har åstadkommit.



Den här i Chockonuss lr kanske White Choclate vill jag prova.
Har pulver i de vaniga Choklad vanilj o jordgubb nu. Tråkiga men användningsbara bas smaker.
Eftersom proteinbaren "Hasel Nuss" var ohyggligt god så blir man ju nyfiken på om Hy-Pro 85ans pulver "Chocko nuss"
blivit begåvad med samma gudomliga smaksensation?!
Även delux-smakerna har jag inte hunnit prova än.


Olimp - Thermo Speed Extreame
Flera som sagt den är bra, man blir ju nyfiken att prova, =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0