Utö del 1 - Blåbär

Jag plockade 750g blåbär i skogen på Utö, dock fick jag TRE fästingar på köpet vilket ledde till att jag sprang o Vaccinerade mig fort som attans där efter. Ska du vara på utö, rekomenderas det Varmt att vaccinera sig först. Fick nämnligen fästingar där förra året också! De små äckliga djuren (ja myggor oxå) älskar mig och ja hatar dem. Blä

Blåbären var fantastiska och vi åt dem på yoghurten på morgonen med mjölk, äpple o banan, som kvällsgodis osv. Önskar jag kunnat plocka och frysa in men de är svårt på en båt när man ska vara till sjöss 1-2 veckor till.

Blir som 5år igen när jag får springa i skogen, och bo på båten. Pappa säger att jag har adhd, och tidvis kan han nog ha rätt. Jag får spel och springer omkring som jycke nyss utsläppt på en stor äng, och NEJ jag vet, jag är inte helt normal...
and...i like it =)



Kommentarer
Postat av: Michan

Haha ja visst är den :-)

Vilken trevlig blogg du har ! :-)

2009-07-28 @ 17:13:32
URL: http://www.metrobloggen.se/
Postat av: petra

fina bilder :)

2009-08-05 @ 00:32:03
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0