Lycklig liten uppväxt i solsken!

Uppväxt i solsken, Hongkong, Bali, Karibien,

   

När det enda man behövde komma ihåg var sina egna flotisar, de var tider de. Chopsticks lärde man sig snabbt i Honkan och så stillsam ja ser ut på bilderna...de var jag INTE =)

Föräldrarna fick fotta mig när jag var dötrött för annars hoppade jag nog ur bilden innan kameran hunnit focusera!
Tänk va kul det är att vara liten, jag vill vara liten igen! *önska*
____________________________________________________
Idag är de förresten mulet o regngt ute...hoppas inte alla tycker samma som mig, att gymmet är de ultimata stället att spendera tid idag.

Kram kram // Vicktoria

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Världens sötaste unge =)

nej lätt hanterlig var du nog inte haha... Ligger i släkten ;D



Jag vill också vara liten igen...vrf kan man inte backa ett par år istället för att bli äldre? Borde uppfinnas :P hihi

2009-07-01 @ 11:51:19
Postat av: Jonathan Cox

Tænk, nær man var liten var ens størsta utmaning att komma på hur man skulle ha så kul som møjligt varje dag, och ens størsta motgångar var nær man inte fick æta godis mitt i veckan, så underbart ovetande man var! :)



PS. Søtunge! Har du dom generna i dig så kanske du har lust att stælla upp som mamma till mina barn? Jag mutar dig med swebars chokladmintsmak... :P

2009-07-01 @ 14:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0