Juli Juli underbara Juli



Men vart tog solen vägen?
När jag börjat vänja mig vid det grakiska klimatet ljumma tomater i perfekt grekisk sallad och
ett klimat som hela min kropp avgudar, så blir det plötsligt vinterklimat ute. Jag vågar inte gå morgonpromenaden
med risk för att hamna i snöstorm?! Fy va kallt.  Ge mig 30+ nyss tack!


Sommar snacks, sooo goood!



FÖrlåt att jag vart dålig på att blogga senaste tiden. Har vart på begravning bland annat o sånt är ju aldrig kul.
Det var iaf en fin begravning och nu längtar jag till gymmet. Har försökt komma iväg men det är alltid något som slinker emellan. Antingen är gymmet stängt, eller så händer det något annat.
Nu SKA jag dit, så det så.
Kraam kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0