Entertain me!

En båt riggad för underhållning även regniga dagar.


Bag-in-Box vinet var riktigt snyggt förpackat, i like it!
Vi har baskanalerna och video i båten så klarar man ett par regniga dagar.
Just in case..

Enda nackdelen är att trots värmen så fryyser jag (jag vet jag tjatar om mitt frysande men blir såå kall att det gör ont!
Filtar, värme, te och dubbla kläder brukar dock lösa problemet tillslut.
Kanske dags o skaffa en pojkvän...i rent termogent syfte då förståss  ;)
Nån som ställer upp som frivillig värmare?

// Vicktoria

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Hittade ett recept hos dig som jag knyckte:) Tack så mycket!

Inget bra båtväder just nu...väntar på att det ska bli bättre då ska vi också ge oss ut och packa fullt med godsaker.

2009-07-23 @ 20:25:22
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0