Bagheera

Ja katten är kvar. Imorse när jag kom hem var han borta och ja öppnade dörren på glänt o gick mot Espressomaskinen. Plötsligt mellan kvarnens malande hör jag hur det låter MJAOOO från mitt sovrum. Går dit..ser inget...
Då sticker plötsligt ett huvud fram under sängen. Tittar på mig o river av ett Mjaaaooooooooo.
Jagar allergihärden ett par varv i lägenheten och tidvis blir det ombytta roller...han som har lyan o jag som hamnar utomhus. Dessutom biter han mig i fötterna om jag försöker gå ifrån honom.


Nån som e sugen på odågan? Kom o hämta! Hihi
Jag kan nämligen inte gå ut på baksidan. Det betyder, inget kaffe i solen, definitivt inget
bikinisolandes på gräsmattan då risken för bett i fötterna anses för stor!

Snart blir de gotland, då kan han stå där o mjao:a bäst han vill. Eller kanske mjao:a hos grannen istället =)
// Vicktoria

Kommentarer
Postat av: Jonathan Cox

Haha den katten ær så jævla cool! Klart jag tycker lite synd om dig Vickis, men fan vilken cool katt! Total øversittare som har bestæmt sig før att vålgæsta och ta øver din lægenhet... :P Det kræver ganska mycket Cat-balls... ;)



Hoppas du har det bra, ringde dig igår men lustigt nog inget svar? :P



Kram J

2009-07-10 @ 09:10:50
Postat av: Angel

Naaaaw va söööt Vicky fller dit snart

2009-07-22 @ 14:31:34
URL: http://angelnr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0