Önskelista/tips till Jul?

Nå har ni skrivit era önskelistor till tomten än?

Jag önskar mig en...hmm bil? Men jag tror inte tomten får ner den i säcken.
Det finns dock andra prylar som går ner i en säck.
Dessa har jag gått förbi på stan:

Precis som ganska många andra vill jag gärna ha en Iphone 3gS.
Speciellt eftersom min "vanliga" sonyericsson gått sönder och jag nu
gått tillbaka till dess föregångare som har ett par år på nacken så att säga.



ESPRIT Klocka: Bling Bling Houston Gold 692556 2000kr

 '

Söt knubbig VARM liten sko från Shepherd, säljs hos Nilson 1499kr, Perfekt i dagens snöstorm!
De hade jag behövt idag. När jag kom hem var fötterna blöta och halvt förfrusna. *brr*


Har även hittat en dammsugaren 2399:- från Samsung som säljs på Expert.
http://expert.se/product/product.aspx?id=4109297 givetvis i färgen Silky Grey
(finns en biligare variant och även i röd)



Inga billiga saker men jag förväntar mig varken tomte lr dyra julklappar, detta är mer saker att "spara till".

Men önska måste man ju få göra, ändå?! Vad har du önskat dig?

// Vicktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0