Kalas, middagar och mys!

Middag hos Mamma i fredags, 90års kalas hos farfar på lördag. Frukost och heldag i Kungenskurva med Fredrik i söndags och sen middag o film med hans familj.

Eftersom jag inte har hunnit leta efter min kamera än (slår mig själv på fingrarna!)så lånar jag bilderna från farfars lillasyster.
Farfar med sin trogna skara friends and family.





Måste säga att rysk kaviar och gåslever låter jag helst bli men hummer, löjrom, räkor och lax
smaskar jag gärna i mig. Nobel champangen var inte fel den heller även om ja drack mest
julmust. Bytte bubblet mot ett par bilnycklar till en rätt trevlig bil som vart min för ett par
dagar framöver.

Veckan blir nog fullt ös medvetslös om allt ska hinnas med, men det är väll precis så som det
ska vara vid jul, har jag hört?

Tack alla fantastiska människor för en toppen helg. Jag är helnöjd!
*kramar till alla jag träffat i helgen*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0