Middag och julmys!

Middag med Fredriks trevliga familj (åhh nej...vem han är får ni klura på ett tag till) uppesittarkväll, Julmys.
Jag och Fredrik åkte hem till hans pappa för att äta middag med hans pappa o syster. Hans pappa hade lagat
jättegod mat och vi hade jättetrevligt. Sen gjorde vi något som i min värld är helt främmande.
Vi pyntade en RIKTIG julgran med kulor och glitter. Det var riktigt häftigt för mig med en riktig gran inomhus *skratt*
Mitt i allt pyntande så spelade vi även bingolotto.
Det var verkligen mysigt.

Fredrik lekte med sin nya iphone och tog denna bild på mig. Jag vet inte om kvaliten på iphone bilder
är så bra...eller vad sägs? Men de syns ju att det är jag iaf. ;) 
Här skulle vi precis sätta oss till bords:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0