Den perfekta vinterjackan!


Sailracing Jacka, Dam. Säljs på NK. 5000kr
http://onlinestore.sailracing.com/start.asp

Denna jacka ryktas det sponsring på, om jag bestämmer mig för att köpa den.
Det finns egentligen bara 2 saker att anmärka på.
- Jag vill gärna ha päls på luvan, vilket den inte har.
- Jag vill gärna ha bröstfickor att stoppa in händerna i, när det är kallt.

Fickorna är det som bekymrar mig mest då de är snö/vattentäta, till den grad att man inte får ner
händerna i dem och allså inte kan gå med händerna i fickorna pga fickornas vinkel och tighta konstruktion.
Någon som vet om man kan sy dit 2 dragkedjor på sidan bröstfickorna?
Rekomendera gärna en bra skräddare?!, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0