Träningslust =)

Gårdagens träning vart inte av och hela dagen kände jag mig låg och deprimerad efter
ett bråk på förmiddagen. Usch jag gillar inte att bråka..ingen mår ju bra av det. Så onödigt liksom.
Men eftersom fredagens träning också vart utplanerad börjar det nu krypa i kroppen på mig.
Igår stod jag i träningskläderna redo att gå när bråket kom emellan.
Mitt gym hann dessutom stänga innan jag kom hem igen
så det var so close but still sååå jäkla far away.


Idag hoppas jag att jag hinner dit. Tänkte även försöka maka mig ner till "Smaklust" i Tanto...
eller Drakenbergparken är de väll faktiskt. Var där i fredags och fick mer smak på bla en Hjortronsylt.
Jag äter inte de i normala fall alls. Men den här var massor med hjortron o inte överöst i socker.
Den smakade gudomligt.

De hade provsmakning på allt från kräftor till ost, knäckebröd och renstekar och godis.
Jag smaka bara på det som kom direkt från disken...om någon får svininfluensa
av att gräva i samma skål som andra är det tveklöst jag! Så ja skippa de.
Kanske lägger upp ett par bilder sen =)

Over and out // Vicktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0