Träääääning woohooo

YES idag har jag äntligen kommit till gymmet och varenda liten muskelfiber i hela kroppen fullkomligt jublade.
fanfanfanfanfaaantastiskt *skratt*

Nu måste jag städa och packa för imorgon åker jag till skåne...eller smögen först kanske...vi får se..planeringen är luddig men jag ska till bägge. Ska även till Danmark en sväng när vi ändå är nere i skåne. Jag kommer hem senast den 3dje September. Och sen åker jag till Cypern 2 veckor. Aiya Napa here i come!

Ska sola bara träna shoppa sola o bada ännumer och sola lite till. Lovely!!!

Tjoohoo ha en fantastisk söndag kväll yo all! 
// Vickan-kickan

Kommentarer
Postat av: muffinsmartin

Haha stämmer! NYa accesoaren lätt ;)

2009-08-23 @ 21:22:05
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: muffinsmartin

Ne det är sant! Det blir nog bra får vi hoppas ;) haha

2009-08-23 @ 21:23:45
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: Cissi

Din lilla Lyxlirare där! Du är ju aldrig hemma!

Fast de har du väll förståss aldrig vart särskillt mycket ;)

Kraaaamis

2009-08-27 @ 14:44:06
Postat av: Cissi

Din lilla Lyxlirare där! Du är ju aldrig hemma!

Fast de har du väll förståss aldrig vart särskillt mycket ;)

Kraaaamis

2009-08-27 @ 14:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0