Skåne Dag:1




Jag vaknade imorse av att att byggarbetarna grävde och mecka vattenledning och vid 09 ringde
de på dörren  och en nyvaken Vicktoria trillade (okej klättrade) ur övervåningssängen
 (Sover alltid där uppe, mysigare!! Den undre var tom) och fick iaf reda på att vattnet var tillbaka.

Igår kväll fick jag nämligen leta upp ett par stora läskflaskor och jaga vakna grannar här i området.
Till slut hittade jag ett hus som såg bra ut och jag ringde på dörren.
Det var en kille i min ålder som öppnade och han såg inte allt för ledsen ut att få lite oväntat besök
av en blond vilsen stockholmare som tiggde vatten. Kvällen var iaf räddad. Så TACK!
Killen i huset bredvid allt vatten. Räddare i nöden *skratt*

Dagen började med kaffe och sen en promenad till stranden där jag plockade massa vita stenar
(till min uteplats) Pappa blir tokig på mig att jag alltid plockar kilovis med sten som ska åka hela
vägen hem till stockholm igen. *skratt* Jag älskar att plocka och samla på mig och fotta saker
när jag är ute och går!  De har ni nog märkt ;)

Jag ska gå iväg och plocka vilda björnbär jag hittade i skogen sen...vänta så får ni se!
// Vicktoria.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Grym du e tjejen! Hur kan man ta en bild på sina fötter som ser så bra ut?! Duktig på att fotta tycker jag.

2009-08-27 @ 14:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0