Presenter från Makedonien: Cashew, Walnöt, Plommon & Honung



Jag fick nyligen lite presenter inhandlade i Makedonien på en marknad där. Alltid kul med Goodies!
- Vitlök, nötter, katrinplommon och honung.

Kom hem tidigt på morgonen (ca 07.30) dagen efter, satte mig i morgonsolen på terassen 
och började sortera mina nya nötter. De hela för sig och de delade för sig. Knäpp? =) 
Jag gillar de hela bäst, kan inte råför de. De halva får bli muslimix.
Kändes om inte annat väldigt utlänskt att sitta i den heta morgonsolen och sortera nötter *skratt



Tack för godsakerna!
// Vicktoria


Kommentarer
Postat av: Elvira

Åh du verkar alltid ha det så mysigt!

2009-08-12 @ 14:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0