Helgfrukosten alá hotellfrukost =)



Jag är ingen frukostmänniska alls. Allra bäst går den ändå ner när jag anlänt jobbet eller
efter en powerwalk. Men ibland kan det vara riktigt mysigt med frukost när det finns
mycket att välja på. Till helgen hade jag vart ute och plockat massa blåbär
som vi hade. Blåbär äpple keso mjölk gojibär walnötter hallon och självklart
bara äggvitan då jag tycker äggula och smör är bland de 2 läskigaste sakerna som finns.
En halv danskrågbröd macka med ost vart det oxå.

Som ni ser var det sol också men nu känns det som hösten har kommit med besked!
Tycker ni inte de? Jag tycker det ligger höst i luften. brrr

kram kram // Vickan-kickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0