Lördagsmorgon MYS


Idag var det lite mörkt ute när man vaknade och jag gjorde en stoor mugg med te och tände ljus.
Använde Termosmuggen jag fick under Karibienresan som mina arbetskamrater är så avis på.
Jag älskar den och har den oftast när jag ska sitta vid datorn på tex jobbet.

Dagens frukost: Kiwi, Banan, Äpple, Päron, Vindruvor, Yoghurt (lr Alpro Yofu) Linfrö & Solrosfrön
(Toppas ev med flytande honung)

Te: "Twinings Voyage - Brazilian Baía" - (Cocoa Beans, Vanilla & Coconut flavour)

Ps. Jag tror jag börjar bli frisk! Bättre idag!

Kommentarer
Postat av: Sue

Gud så gott det där såg ut! :)



Om du sugen på en ny bloggdesign kan du kika in på min blogg. Jag har Designutlottningar. Du kan ju strosa in och kolla om det är något för dig!



kram

2008-10-28 @ 01:10:00
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0